Zamanında çok eğitim satmış birisi olarak dediklerine katılıyorum. Tabi katilmadim noktalarda var bana göre her eğitim satan sahtekar değil çünkü bu bir sektör, evet eğitim yada danışmanlık adına ne dersen de bir sektördür ve dünyanın her yerinde vardır. Ama şu da bir gerçek ki burada satın aldığım eğitimlerin yüzde 85i çöptü.