konuyu açıldığından beri sessiz sessiz takip ediyorum, öncelikle herkes fikrini beyan etmekte özgür, alınmanıza gerek yok

ikinci olarak biraz daha şeffaf olmak lazım, paylaşım yaptığınız görüntüyü gördüm sadece günlük ne kadar atmış o, to ve bgbg yok, işi bilen kişiler bunları görmeden yorum yapamaz..

şeffaf olmak bu yüzden önemli: forum sitelerinin ne kazandırdığını az çok hepimiz biliyoruz, biri alışveriş yapmıştır vs yüksek verme ihtimali olan durumlar var, daha şeffaf paylaşım yaparsanız saldırı alıp almadığınızı da yorumlayabilecek tecrübede insanlar var aramızda..