Merhaba ödeme alırken başınızın ağrımaması için(örnek çalıntı banka hesabından gönderim vs.) nelere dikkat edersiniz. Şahsen ben forumdaki kullanıcı adı ile ödemeyi gönderen kişinin uyuşup uyuşmamasına dikkat ediyorum. Özellikle yabancı numaradan yazan kişilere satış yapmıyorum. Eğer forumda hesabım yok vs diyorsa ve gönderen hesabın adı soyadı getcontact üzerinden ad soyad eşleşiyorsa ödeme alıyorum. Siz dikkat ediyor musunuz bunlara? Not: Fatura kesmeme rağmen dikkat ediyorum şahıs şirketim mevcut.