Sada adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda yeni üyelerin konu açması yasakmış.
birileri mağdur oluyormuş.
gerek yok.
Boşverin siz milleti. Arada konu açıp gidişatınız hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Yol haritanızı okumuş oluruz.