Konu
Bir gece de onay aldı, +400 ile başladı
26-02-2025, 16:44:51
#27
A.AY
Sada adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda yeni üyelerin konu açması yasakmış.
birileri mağdur oluyormuş.
gerek yok.
Boşverin siz milleti. Arada konu açıp gidişatınız hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Yol haritanızı okumuş oluruz.