Biraz önce +90 (212) 919 35 99 nolu numaradan arandım. Adımı soyadımı söyledi, anket yapacakmış müsaitlik sordu. Daha önce de üç defa aradı. Hayır dedim kapattım. Şimdi evet noldu diyince 24 şubatta Kent D-Range Blue'dan memnun musunuz? Dedi. Böyle bir şey almadım, izin de vermedim dedim. Bir daha aramayacaksınız kusura bakmayın dedi kapattı.

Şikayetvar'da bir sürü kişiyi bu şekilde aramışlar. Ne ayak bunlar?