ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım, çok teşekkür ederim. Sizin veya konudaki başka birinin güvenilir bildiği bir acenta firması varsa iletebilirse süper olur.
Rica ederim dostum burası çok güzel huzurlu rahat bir yer ilk geldiğinde çok daha güzel ama bir süre sonra sosyal yaşamın türkiyede fazlaysa bir tık bunalım yaratabilir sıkılabilirsin bu kısmı aşarsan herşey çok güzel oluyor Aşamayıpta 2 aya geri dönenler çok onlara sorsan bahaneleri saçma saçma şeyler kendilerini avutmak için kimse bu dediğimi demiyor güçsüz görülmemek için Bana yarın gün içi whatsapptan ulaşırsan sana bir kaç iletişim bilgisi veririm detaylı onlardan öğrenebilirsin.