Burada üniversite okuman için hem bir miktar para vermen lazım hemde bir kaç şartı sağkayabilmen lazım bildiğim kadarıyla hem devlet hem özel var ikisininde fiyatları farklı ama devlet de özel gibi yine parayla yani.
Aklında soru varsa sorabilirsin yanıtlarım.
İlk yapacağım şeyi bulamadım, parayla olduğunun evet farkındayım.
İlk üniversiteye mail mi atmalıyım? Zira 3 üniversite mevcut sanırım, 3 üniversitenin de web sitelerinde bir başvuru formu göremedim.
Ayrıca üniversitelerin yıllık ortama 500 ila 1500 euro arasında talep ettiğini duydum, doğru mu? Bu doğruysa eğer harika.