Forumda dolandırıcılar vardır ve üyeleri kullanıp dolandırabilirler. Her gün en az bir defa dolandırıcılık konusu açılır, maalesef bu durum böyledir. Bunun en büyük sebebi kullanıcıların dikkatsizliğinden kaynaklanmaktadır, bilhassa forum için konuşursak R10.net sadece yer sağlayıcısı olarak geçmektedir ve bu tür olaylardan oluşacak tüm olumsuz durumlarda tamamıyla üyeler sorumludur. Dolandırılmamak lazım, uyanık olmak lazım. Herkese inananın ticareti olmaz, araştırmak lazım, sorgulamak lazım. Geçmişini araştırmadan, profiline bakmadan, kim olduğunu bilmeden, kendini garantiye almadan ticaret yapılamaz. Sanal ile gerçek hayat çok farklı, gerçek hayatta gösterdiğimiz dikkatin 10 katını belki daha fazlasını sanal hayatta göstermemiz gerekir.