Merhaba
Yanılmıyorsam yarış arabası konseptinde pedallar yerden bağlantılı ondan dolayı kullanım olarak eski hali daha iyi olabilir
Formula 1 gibi yarışlarda öyle ets 2 assetto gibi oyunlar icin birebir zaten takımı cok kolay 2 vida ile eskisine dönüyor