İcraya verdiyseniz ve haklı bulunduysanız bir şey çıkmama gibi bir şey olamaz. Başka borçları varsa sıraya girersiniz, öncelikli icraları ödedikten sonra sıra size gelir.

Ek olarak savcılığa suç duyurusunda bulunabilirsiniz.