Merhabalar,
Forum üzerindeki ticaretlerinizden ticaret puanı (Trade) alabilirsiniz. Henüz ticari konu açma şartlarını karşılamadığınız için, alım ilanları üzerinden ticaret yapabilir veya forum içerisinden ürün/hizmet satın alabilirsiniz.
Trade sistemini kullanabilmeniz ve ticaret puanı alabilmeniz için en az 100 TL'lik bir ticaret gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
https://www.r10.net/r10-kullanim-reh...l-verilir.html adresinden detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar.
Aekadaş zaten ilk tic puanını da davetiye gonderen kisiden almış. Normalde yasak diye bilitorum da.