ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evi bol bol havalandırın daha çok faydasını görürsünüz.Yanlış anlama tavsiye olarak diyorum.Peder gitsin balkonda içsin.Pasif içicilik daha tehlikeli sağlığınızdan olmayın durduk yere...
Yazın havalandırma konusundaki rahatız ama kışın Isparta soğuk çocuk var sıkıntı oluyor ondan kışlık ihtiyaç yazın sorun olmuyor şükür