MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dex kullanın borsa kullanmayın kripto'nun doğasına aykırı bu yaptıkları bizimkilerin paraya ihtiyacı var herhalde bi sömüremedikleri burası kalmıştı onuda sömürmeye çalışıyorlar
dexte ibana para cekme var mi