Hocam Yaş 35 Kamuda maaşlı işçiyim ortalama 3 asgari ücret maaşım var şu zamana kadar hep har vurdum savurdum bir üzerimde kayıtlı malım toplasan 500k etmez, hiç evlenmeyeceğimi düşündüm hiç güvenmedim kadınlara hep sonuç odaklı tek seferlik ilişkiler denk geldi vs vs, ama son 1.5 yıldır hayatımda bir kadın var öyle pişmanım ki birikim yapmadığıma, temmuz ayında inşallah dünya evine giriyoruz, hem kendisi hem ailesi çok iyi insanlar, insanın karşısına çıktı mı bu aşk hiç bir şey düşünmüyorsun. Ekimde Nişanlandık Temmuzda evleniyoruz ortalama bir hesapla 2025 de min evlenecekler için bir tablo yazayım he birde şu var yaş 35 görseniz 25 ama son 2 yıldır 10 yaş aldım o ayrı
Nişanı yaptık ortalama yüzük evlilik teklifi teş taş çiçek böcek vs 50k
2025e girmeden koltuk takımı alındı 160k
Beyaz eşyayı nişanlımın ailesi aldı 140k
ev içinin tek eksiği ufak tefek şeyler çeyiz malzemeleri hariç, birde halı perde bunları da mayıs haziran gibi ev tutunca alacağız.
Kına için nişanlımın ailesi yer mekan tuttu 70k organizasyon da içinde
Gelinlik kına elbiseleri kuaför 60k Fotoğrafçı dış mekan iç mekan Kına-Nikah 30k
Nikah salonu ücreti 2 saat için 10k
100gr altın yapabildik buda 260k civarıydı yapıldığında.
Şuan -300k ile temmuz ayını bekliyorum Allah evleneceklerin yardımcısı olun, seviyorsanız bir şekilde çözülüyor ama işte bide orası var