Konu
odeaweb teşekkürlerim var
25-02-2025, 17:41:24
#7
adgrafi
esquare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkiye'de sitemi barındırdığım son firmaydı. 24 saat dolmadan kaçmıştım ben. Bu arada hırsım tüm yerli firmalara. Odeaweb özelinde değil. Bana iyisi denk gelmedi diyelim.