esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de sitemi barındırdığım son firmaydı. 24 saat dolmadan kaçmıştım ben. Bu arada hırsım tüm yerli firmalara. Odeaweb özelinde değil. Bana iyisi denk gelmedi diyelim.