PwN3D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir şey. Siz nasıl uygun görürseniz kafii dediler. Biz de öyle dedikleri için her şeyi muntazam yapmaya çalışıyoruz zaten. Yeter ki gönül bir olsun.
Ne güzel bir yaklaşım, çok şanslısınız tebrik ederim şimdiden 😉