Qunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varlık şirketinin avukatı arıyordur sizi belkide, tabiki borcunuzu ödeyin ama 2x'te ödemeyin hocam.
Aynen öyle çok saçma ya 50 k oldu 130k hemde 3 ayda -_-