Toplam borcun % 40 oranında asgarisi gelir. Hapis cezası vs olmaz üstünüze birşey yoksa ödeyemem diyin tehditlerine kanmayın kendileri uzlaşmaya gidecektir alacak birşey bulamayınca
Kartı nakite çevirmek mantıklı değil o zaman diğer ay 40k ödeyeceksem?
Bu işler hep sıkıntı, borcu borçla kapattığın sürece o borç her zaman kalacaktır.
Napalım hiç mi ödemeyelim?