Mail ile devretmek demek lisansı 72 USD civarı (%20 vergi dahil) yeniden satın almak demek. Oda kimsenin işine gelmiyor bu devirde..🙂
Eğer lisans güncellemeleri alabiliyorsa; yani son 1 yıl içerisinde alınmışsa, transfer ve dolayısıyla e-posta değişikliği ücretsiz diye biliyorum. 1 yıl geçtikten sonra güncellenmesi gerekiyor transfer edilebilmesi için.