Aynı şekilde bende bir konu açmıştım (
https://www.r10.net/forumda/4275633-...post1088346582) bu özellikten bahsedildi ama bu özellik yetersiz kalıyor en azından klasör sistemi yapılabilir. Örneğin "Grafik Tasarım" klasörü oluşturulur ve onun içine eklerim konuları veya "E-Ticaret" klasörü oluşturulur e-ticaretle alakalı konuları onun için eklerim gibi.
Dikkate alırsanız çok sevinirim, iyi çalışmalar.
https://www.r10.net/subscription.php?do=editfolders buradan abonelik klasorlerini düzenleyip ilgili klasorlere abonelik olarak ekleyebilirsiniz ben o şekilde kullanıyorum