Aynı şekilde bende bir konu açmıştım (
https://www.r10.net/forumda/4275633-...post1088346582) bu özellikten bahsedildi, ama bu özellik yetersiz kalıyor en azından klasör sistemi yapılabilir. Örneğin "Grafik Tasarım" klasörü oluşturulur ve onun için eklerim konuları veya "E-Ticaret" klasörü oluşturulur e-ticaretle alakalı konuları onun için eklerim gibi.
Dikkate alırsanız çok sevinirim, iyi çalışmalar.
instagram kaydediilenler gibi isimlendirebilir. bence