Merhaba ;
200 ürün için Entegrasyon platformu ne kadar gerekli tartışılır. Bir excel üzerinde bile stok ve fiyat tarafını yönetebilirsiniz. Entegrasyon sürecim bugün itibariyle bitti ve bugüne kadar ~2000 stoğu, 4 depo, 1 mağaza 1 B2B ve internet satışlarını, fiyatları ve stoğu excel üzerinden çok net bir şekilde yönettim ve hiç yok sattığım olmadı.
HB, TY, N11 gibi platformların stok ve fiyat bilgisi zaten 2 maksimum 3 sütunluk excel ile yönetilebiliyor.
Eğer talebiniz olursa, ücretsiz bir şekilde yardımcı olabilirim.
Kolay gelsin.