"Basit" diyerek işin boyutunu küçümseyerek ücretten kısmak da son 2-3 senedir moda oldu.
Ben bir emeğe, işçiliğe basit diyerek fiyattan kısmaya çalışmadım. Talep ettiğim iş gerçekten basit olduğu için belirterek yardımcı olacak birini arıyorum. Sağolsun kendine uyan arkadaşlarda birsürü mesaj attı.