Tummedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evlendim. 3 te çocuk var. Cocuklar hariç pekte bir numarası yok yani 😁
Nasıl bir numarası yok ? Biraz açınız konuyu lütfen.

neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin görüşüne saygı duyarım ama evlilik gerçekten güzel bir şey. Hele çocuk olunca tadından yenmiyor. Ben mesela ömrüm boyunca borçlar yüzünden kafamı kaldırıp araba alamam diyordum. Bebeğimiz olunca birkaç hafta sonra arabamız da oldu. Rızık Allah'tan, yeter ki çabalayın ve dua edin. Az olsun helalinden olsun 🤲🏻
Kesinlikle bu dediğinize inanıyorum, inşallah nasip olur.

insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evlenmeyinnn!!!
Sebep nedir ama ??

Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evlilik süreci zordur evlendikten sonrada hayat biraz sıkıcı ve zor geçmeye devam eder taaaki Rabbim çocuk nasip edene kadar, ondan sonra diyorsun ki neden daha önce evlenmedim.
Sadece çocuk değil arada ki bağ, tavır ve sevgi önemli bence.