fatihbey00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • İşlemci (CPU): AMD Ryzen 7 7800X3D
  • Ekran Kartı (GPU): NVIDIA RTX 5070
  • Anakart: ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
  • RAM: 32 GB DDR5 6000MHz CL30 (2x16GB)
  • Depolama: 1 TB NVMe SSD (Samsung 980 Pro)
  • Güç Kaynağı (PSU): 750W 80+ Gold (Corsair RM750e)
  • Kasa: Deepcool Matrexx 55 (RGB)
  • Soğutucu: AMD Wraith Prism

    Şöyle bir şey diğerlerinden daha mı iyi diyorsun usta ? Ama bu sırf oyun üzerine oldu sanırım ben yayın da yapabilirim diye düşünüyorum ekran kaydı v.s
Render almayacaksanız 3D işlemci kesinlikle her zaman daha iyi. Yayını da Nvidia halledecek zaten. Render alacaksanız da 3D işlemciler tü kaka değil yani üzmez. Ayrıca soğutucu iyi değil sıvı soğutma veya üst düzey hava soğutmalara bakmanız şart, konudaki sistem de dahil buna. Onun dışında bu attığınız her türlü daha iyi.