NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genede öyle demesen iyiydi. Belki 3/5 aylık felandır.
Kodlar 1 ayda sıfırlanıyor aynı yorumu sürekli aynı yerlerde yapmayayım hocam 😊 200 e satanlardan alıyorum talep var diye zamanında daha daha kod alıyordu millet şimdi piyasada stok kalmadı