infazci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi sitesinde 229 TL. senin şu depremde çadır fiyatını arttıran zihniyetten hiçbir farkın yok.


200 e aldığım ürünü kaça satayım benmiyim fırsatçı hocam aracıyım ben almak istemez isen almasın bu şekilde itham etmeye hakkın yok