Herkese merhaba, sakalım çok sert ve kalın çıkıyor. Bu durumdan gerçekten rahatsız oluyorum. Bazılarının sakalları hem ince hem de yumuşak görünüyor, ancak benim sakallarım kalın ve kabarık bir görünüm alıyor. Bunun için ne yapabilirim?
Kökü güçlü olduğu için güçlü çıkıyor. Bir çaresi olduğunu sanmıyorum. Erkeklerin yarısından çoğununki sert ve kalındır muhtemelen. Kabarıklık kısmını belki uzatıp fönle aşağı doğru tarayarak falan bir nebze çözebilirsiniz ama zaman alır ve sakallı dolaşmak gerekir

Ya da bu tüyleri inceltip zayıflatan yağlar var. Onlar belki çare olabilir ama denemedim. Cildiye bakar sanırım buna, en iyi tavsiyeyi onlar verir