merhaba arkadaşlar son zamanlarda kafamı iyice kurcalamaya başladı. yurt dışı iphone almak istiyorum ancak 8 ay sonra kapandıktan sonra tekrar aktif hale getiriliyor mu? getiriliyorsa ne yapmak gerekiyor? bu konuda net bilgisi olan varsa yazabilir mi güncel uzatma fiyatları ile birlikte. şimdiden cevaplar için teşekkür ederim