50-80 arası çok az dı R10 da insanlar bana yanaşmadı daha yüksek verenleri tercih ediyordular garip şimdi onlar 150 yaptı ben neredeyse sabit kalmaya çalıştım ben bugün değil kampanya devam ettiği sürece sürekli yardımcı olmaya çalıştım o şekilde de devam edeceğim
Satışlarınız bol olsun hocam, bir sorum olacak peki 50-80₺ arasında sattığınız kodlar için ticaret puanı kazandınız mı?