R10 içi ve dışı olmak üzere 400+ tod kod satışı öncelikle ilginizden dolayı çok teşekkür ederim. Kampanya tükenene kadar 50-80 tl bandında satmış olduğum kodlar bu piyasaya rağmen 100 TL olarak sabit tutup insanlara yardımcı olmaya çalıştım yapılan fırsatçılığa inat dün gece dahilinde 60 TLye dahil kod sattığım arkadaşlar oldu. R10 içi ve dışı dahil yüzlerce satmış olduğumuz koda duyduğunuz ilgi ve bana duyduğunuz güvenden dolayı tekrardan çok teşekkür ederim stokların tükendiğini bildirir hayırlı günler diliyorum