Şu an piyasada 2. el lisans fazla yok. En iyisi yeni lisans alıp keyfinize bakmaktır. Daha geçen gün iki r10 üyesi baktılar böyle olmuyor, dedim boşuna uğraşmayın vakit kaybediyorsunuz en iyisi yeni lisans alın olsun bitsin. Sonuç olarak yeni lisans aldılar konu kapandı. Sonuçta bu sizin kendi projeniz.