Arkadaşlar daha önce hiç rent a cardan araç kiralama yapmadım. İlk defa trabzon gezisine çıkacağım 4 gün araç kiralamak istiyorum fakat sigortası kaskosu gibi şeyleri oluyor mu aldığım araçların bu konu hakkında bi fikir sahibi değilim. İnternet sitesinden direk kiralama yapmak mantıklı mı enuygun gibi yada önerebileceğiniz şirket var mıdır.