tutkugurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba, etsy dropshoping durumu ilk başlarda farketmese de bir süre sonra satışlar artınca ve müşterilerden gelen tepkiler üzerine farkediyor ve mağaza kapatıyor. Etsy bir de 250 dolara kadar her türlü müşteriye iade ve case açılınca her türlü müşteriyi koruduğu aynı zaman müşterilerde buna güvenerek rahatça 1 yıldız verdiği akabinde değerlendirmeler sonucu satış düşüşlerine kadar giden bir yol var. Belli bir zaman süreç çok iyi ilerliyor para kazanırsnız muhakkak ama kurulu bir düzen düşünmeyin ve güvenmeyin. Ayrıca Türk satıcılarına ayrı bir gıcıklıkları da mevcut Etsynin.
hocam tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim.dikkat edeceğim.fakat şuda var üreticide değilsem ve şuanda sermayemde çok fazla değilse açıkcası drop en iyisi gibi duruyor.ve evet amazondan da ettiğim tecrübe gerçekten hep diken üstündesiniz hiç kurulu bir düzen olmuyor