DigitalPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 senedir sektörde olan ve 2 firma sahibi birisi olarak söyleyebilirim ki evet ayrı bir kalemdir çünkü emek veriyorsunuz ve aldığınız ücret o fazladan işi karşılamayacak hatta istekler bitmeyecek bu sebeple her adımı faturalandırmak idealdir. Emeğinizin değeri anca böyle bilinir. Selamlar..
Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum, bizler de böyle düşünüyoruz. Enerjimizin uyuştuğu bir iş ortamı ise genelde kırmamak adına yardımcı oluyoruz. Fakat genel bazda yapılan her işlem ayrı ayrı olarak faturalandırılır.

Zaman ayırdığınız için de teşekkür ediyoruz.