Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
12 senedir sektörde olan ve 2 firma sahibi birisi olarak söyleyebilirim ki evet ayrı bir kalemdir çünkü emek veriyorsunuz ve aldığınız ücret o fazladan işi karşılamayacak hatta istekler bitmeyecek bu sebeple her adımı faturalandırmak idealdir. Emeğinizin değeri anca böyle bilinir. Selamlar..