Arkadaşlar öncelikle herkese iyi forumlar dilerim uzun zamandır R10'u takip ediyorum ama aranıza bugün yeni katıldım .
Ben size erkek kardeşim hakkında fikir danışmak istiyorum . Kendisi 4 yıldır doğuda görev yapıyor askeri personel.
Karakolda kalıyor ayda sadece 1 veya 2 kez çarşıya iniyorlar .
Şimdi kardeşime her ay ortalama 65-70 bin görev parası ile maaş yatıyor ama 4 senedir cebinde para yok .
Mesela 15 inde maaşı yattı daha 7 gün oldu , bugün bir bahane ile ben ve annemdem para para istedi .
Kumar oynuyor desem kendisinden hiç beklemiyorum bunu , karı kız ayaklarıda yok .. Kumardan şüphe ediyorum
Kendisine sorunca atar gider yapıp kapatıyor konuyu en son geçen ben kazanıyorum harcıyorum size ne felan dedi .
Siz olsanız bu durumda ne yapardınız sizce nasıl bir yol izlemeliyim
İyi forumlar dilerim
Hocam yüzde bir milyon bahis/kumar. Kaybettikçe krediye bulaşmış şu an aldığı para kredileri faizleri karşılamıyor. Yüksek ihtimal senaryo budur, nereden biliyorsun diye sorma.