Son günlerine güzel geçirtin hocam ona ben geçirtemedim çok pişmanım...
Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başınız sağ olsun.
Aynı yıl doğumlu benim de bir dostum var, iyice yaşlandı. Artık yürümesi bile zorlanmaya başladı.
Düşünmesi bile zor..