Gecmis olsun savciliga gidin demisler de 720 tl icin ugrasilmaya degecegini pek sanmiyorum bence onunla ugrasmak uzun surer ifade ver kanitlar vs vs incelemeye almalari bide kapatirsa telefonu veya iban farkli birine aitse cok ugrastirir ugrasip durursunuz
Bence vardir bunda da bir hayir diyip Allah'a havale edin birazda obur dunyaya kalsin
valla hocam bende aynı kafadayim zaten 720₺ gitti bide onun ardından uğraşıp durcaz hiç de sevmediğim olaylar ondan bende Allah'a havale ettim