Merhaba arkadaşlar !

( Bir Milyar Pi )

Domaini aldım.

Ne yapabilirim bu domaine nasıl bir sistem kurabilirim.

Bütçe sıkıntısı yok.

şimdiden fikir görüş bildirenlere teşekkür ederim.