KuleliAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay bee. Ne izlerdim aklıma o zamanlar geldi direkt. Efsane bi yapım.
Tam bir baş yapıt, her hafta yeni bölümü beklerdim