Hocam ben sürekli metod deniyorum fakat bulamıyorum, bulmanız çok başarılı öncelikle tebrik ederim.
R10 da aktif olup harçlık çıkarmaya niyetlendiğimden beri hedefim gmail açabilmek olduğu için alıcı konuları takip ediyorum, sanırım 8-9 tl aşağısına gitmiyor bu aralar, bazı toplu satanlar 3 liralara kadar düşebiliyor tabi ama onlar bot kullanıyor olabilir bilemiyorum. 5 ticaret + 1 ayı doldurmayı bekleme tavsiyesi bence değerli, arada sırada girip konuları takip ederseniz neredeyse her gün "gmail açtırılacaktır" konuları olduğunu görebilirsiniz, alım fiyatlarına bakarak da piyasaya dair fikriniz gelişir. Şimdiden bereketli ticaretler, benden başarılı olacağınız kesin
Teşekkür ederim hocam. Estağfurullah siz de bulursunuz umarım

Bakalım bekleyeceğiz artık