Bir önceki konuma istinaden bir kaç şey söylemek istiyorum.

Sınırsız değil elbette. Yaşadığım durumlar şöyle;
Bazen saatte 10 açtırıyor. 1 saat kadar Dinlendirip tekrar açıyorum 70-80 adet açıyor. Maksimum ard arda 93 adet kadar açtırdı.

Ve sanırsam dün ads uygunluğunu kontrol eden bir arkadaş test amaçlı aldı ve 9/10 ads için uygun çıktı.

Yazan arkadaşlar çerez parasına mail almayı teklif etti. Bir arkadaş sağ olsun methodunu kimseye bot yazdırmak için verme dedi.

Bu durumda ne yapmalıyım? Nasıl bir yol izlemeliyim? Açıkçası bu tür raconlarda cahil kaldım. Şimdiye kadar sadece hesap açıp sattık. Fakat şuan üretimde herkes takılıyor ve ben sıkıntı yaşamıyorum. Yol gösterecek tecrübeli bir arkadaş var mı acaba? Satış konussuda açamıyorum eski hesap olmalıymıs