Arkadaşlar öncelikle herkese iyi forumlar dilerim uzun zamandır R10'u takip ediyorum ama aranıza bugün yeni katıldım .
Ben size erkek kardeşim hakkında fikir danışmak istiyorum . Kendisi 4 yıldır doğuda görev yapıyor askeri personel.
Karakolda kalıyor ayda sadece 1 veya 2 kez çarşıya iniyorlar .
Şimdi kardeşime her ay ortalama 65-70 bin görev parası ile maaş yatıyor ama 4 senedir cebinde para yok .
Mesela 15 inde maaşı yattı daha 7 gün oldu , bugün bir bahane ile ben ve annemdem para para istedi .
Kumar oynuyor desem kendisinden hiç beklemiyorum bunu , karı kız ayaklarıda yok .. Kumardan şüphe ediyorum
Kendisine sorunca atar gider yapıp kapatıyor konuyu en son geçen ben kazanıyorum harcıyorum size ne felan dedi .
Siz olsanız bu durumda ne yapardınız sizce nasıl bir yol izlemeliyim
İyi forumlar dilerim
Yani 70.000 çok kolay harcanabilecek çok düşük bir miktar fakat kişi karakolda konaklıyor ve nadiren çarşıya iniyor, bu senaryoyu düşününce 70k'yı bitiriyor olamaz.
Ya bir birikim yatırım vs. yapıp size para yok diyor yada gerçekten kumara bulaşmış olabilir.
bana 1.ihtimal daha yakın geldi.
Umarım 2.ihtimal değildir ki biliyorsunuz tüm kötülüklerin babasıdır.
Belki de ayda 1-2 kez çarşıya indiğinde gece hayatında tüm ayın stresini atıyordur o parayı harcamak çok kolay. Umarım bu seçenektir 3 seçenek arasından en sağlıklısı bu