Her hafta deneme hesabi olarak kullaniyorum
Yok artık

Aloo adobe mu jonezz adlı kullanıcı böyle böyle yapıyormuş yaa

asjkdhajklsdhjkasd
1 senelik tek hesap verelim 1750 tl ye
Yıllardır alışkanlık hocam, yok kapandı yok bla bla uğraşmaya deymez

Adamlar çalışıyorsa bizde ekmek yiyorsak hakkını verelim tabi bu kadar da değil