Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her hafta deneme hesabi olarak kullaniyorum
Yok artık Aloo adobe mu jonezz adlı kullanıcı böyle böyle yapıyormuş yaa asjkdhajklsdhjkasd

Grafiktasarimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 senelik tek hesap verelim 1750 tl ye
Yıllardır alışkanlık hocam, yok kapandı yok bla bla uğraşmaya deymez Adamlar çalışıyorsa bizde ekmek yiyorsak hakkını verelim tabi bu kadar da değil