Zaxe X1 3D yazıcı kullanıyorum, baskı alırken başta sorun yok ama bir süre sonra baskı tabladan ayrılıyor ve başlığa yapışıp kalıyor. Bir de filament markanın kendi filamenti ama sürekli dolanıyor. Baskıya başladım gayet iyi gidiyordu ayrıldım bir geldim filament dolanmış başlık boş çalışıyor. Bu sorunları nasıl aşabilirim, tablaya print sürdüm aynı yine değişen bir şey yok.