DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurulumu nasıl zor mu? Herhangi bir sorunu var mı?
yarım saatte yavaşca kurdum diyebilirim baya hoşuma gitti masamın büyük olması benim faydama eşyalarımı falan koyuyorum