Yakın arkadaşım ve kendimden biliyorum oda emniyet mensubu doğuda %95 kumardır.
Ben kendimi kurtardım arkadaş bıraktım diyor da yine ufaktan atıyor ama insanın yıllarına mal oluyor yazık günah.
En güzeli para yollamamak diyeceğim ama oynayan bulan bir şekilde yine buluyor biraz kafada bitirmek lazım-destek almak lazım ama memurken resmi olarak destek almak sorun olabilir belki
bir de ödemen harcın borcun çokken paran da olmayınca zaten oynayamıyorsun
fatura paralarını da kumara atan kesim hariç
Allah herkesi kurtarsın kimseyi düşürmesin inşallah