Geçmiş konularımdan bakabilirsiniz kim olduğuma. Şu anda da güncelleme nedeniyle satışlarımız kapalı olsa da kalitemizden dolayı hala tercih ediliyor ve bekleniyoruz.
Buradan bekleyen herkese de selamlar, sevgiler çokça.
Öncelikle yapılan iş önemli burada. Yasadışı bir kelimede çalışıyorsanız dediğiniz doğru. Yahut bir sosyal medya üzerinde çalışıyorsanız (x -twitter-, instagram gibi)
Çünkü bu sitelerin kendine özgü kontrol mekanizması var, bunu aşmak sanıldığı kadar kolay değil. Bazı arkadaşlar AŞABİLDİĞİNİ düşünüyor. Ama sadece düşünüyorlar.
Ancak maalesef Hitbotu kapattıkları anda en üstten en dibe düşerler. O yüzden her gün çalıştırmak zorundalar.
Daha sonra devreye user-agent giriyor. Kullanılan user-agent ne kadar kaliteliyse extra şeylere gerek yok. Arama satırının sonuna kodlar ekleyip google'yi kandıramazsınız.
Karşınızda dünyanın en büyük teknoloji şirketi var. Bunu kandırmak için tek satır kod maalesef yeterli olmuyor.
User-agent'den sonra en önemli olayımız proxy. Proxy'e çok dikkat edin. En kalitelisini tercih edin. Tabii burada isim ya da marka veremeyeceğim.
Kısaca, en önemli olay burada user-agent ve proxylerde bitiyor.
Birde extra bir bilgi daha vereyim, eğer programın yazılımı için bir şeyler yapabiliyorsanız kesinlikle seocu bir arkadaşla programı tekrar geliştirmeniz gerek.
Burası çok çok önemli. Eğer programın yazılım tarafına etkimiz yoksa, sadece kullanıcıysak da kullanım kısmında seocu bir arkadaştan destek almakta fayda var.
Umarım yardımcı olabilmişimdir. Selamlar, sevgiler.