komisyonlar gayet uygun, sadece ödeme çekiminde pasaport kontrolü gibi kimlik fotoları istiyorlar. İstedikleri kimlik onayını en son Binance kayıt olurken yapmıştım.
İçeride 200 lira bakiyem yandı. Öneririm güzel yerdir, sadece yatırmada istemediği onayları çekimde istiyor. Bu bana biraz ofsayt gibi geldi.